Etiquetas

lunes, 18 de noviembre de 2013

UF 3: Ajust dimensional i tonal de les imatges

controlo+z+1=
alt= duplicar
comando+ d= deselenccionar
calar/desvanecer= suavizar los pixeles
tolerancia= para jora con los colores
canal alfa=serie de informació



                                              






Sombras= Medios tonos= Altas luces
75-100% = Sombras
25-75%=Medios tonos
0-25%=Altas luces

Todas las fotos en todos los sitios tienen que haber detalles, tanto en las zonas oscuras como en las zonas claras, por ejemplo si en las zonas oscuras no hay detalles aparecera un pegote negro que no tiene detalle.
Hay que evitar los contraluces y los reflejos.


Transformacions geomètriques




· Volteig i rotació.
• Eina de retall i enquadrament.
• Escalat, distorsió i microdistorsió.
• Capes, + rotació, eina de retall i enquadrament.
• Eina de Text + Capa / Estil de Capa

-Opacidad, Crear Capa Nueva, Modos de Fusió de Capes, Guardar Seleccions com a Canal Alfa





 



Imagen original


Imagen arreglada 



                                                                  Imagen original

Imagen arreglada

Para no perder el original vamos a :Imagen-Nueva capa de ajuste-nivel



Imagen Original

Imagen arreglada


Imagen Original

Imagen arreglada


Imagen Original

Imagen arreglada

Un tono neutro és un gris sin dominantes, en RGB.

0= és negro o oscuro y 255= ''guapo'' o blanco
Para generar un tono neutro solo es en RGB y en CMYK cambia un poco.
K siempre sera 0, y el Cyan siempre estará por encima del Magenta y el Amarillo.

Lo contrario de una imagen plana es una imagen contrastada.




Nivells, eina Histograma (a imatges a escala de grisos)

100.............../............................./................0
100 ............75 ......................25 .................0
sombras-medios tonos- altas luces




todas la fotos= han de haber detalles
un pegote negro= no tiene detalle


TONO Neutro = es un gris sin dominante
EX:
R - 150
G - 150
B - 150

EL DOMINANTE

R--- C C--- R
G--- M M---G
B--- Y Y---Y



0 = GRIS OSCURO
255= GRIS CLARO



para generar un tono neutro solo es en RGB y CMYK canvia


imagen plana lo contrario de imagen contrastada





Original





Imagen oscura







Original




Imagen plana




Trazado de recorte              



 
La Trama digital

Tipus de tramat: convencional (AM), estocàstic (FM) i híbrids (XM)


a) Tramat AM Trames convencionals,  ordenades o d'Amplitud Modulada

La creació de la imatge es fa mitjançant la modificació del tamany del punt dins d'una graella predeterminada (dpi, lpi)

b) Tramat FM Trames estocàstiques, aleatòries o de Freqüència Modulada

La creació de la imatge es fa mitjançant la modificació de la quantitat de punts



El percentatge i la medició.






• El diferents punts de trama.





• RIP : ( Raster Image Processor)



El RIP s’encarrega de la correcta formació d’imatges, especialment pel que fa als punts
de trama de la imatge discontínua, ajustant el percentatge, liniatura i direcció adequades.


• L'efecte muaré: Resonancia óptica ocasionada por la superposición de varias tramas con igual inclinación.






• La roseta



9- Eines de Sobreexposició i Subexposició. Enfocament i Desenfocament:



10- Reemplaçar color:




11- To i Saturació:



• El PostScript.

PostScript és un "llenguatge de descripció de pàgina", és a dir, és un llenguatge de programació que s'usa per dir-li a una màquina destinada a imprimir com i què ha d'imprimir.
Un document PostScript, en realitat, és un petit programa que li diu a una màquina quina, com i on imprimir, pas a pas.

• El Guany de punt.
En el procés d'impressió, quan la tinta arriba al paper es dispersa. El grau de dispersió varia, per la qual cosa pot canviar-se en el submenú Preferències en funció de la impressora, el paper o la impremta utilitzats.

• Tècniques de reducció de color: UCR, GCR i GCR + UCA


  • UCR
Una forma de reduïr la quantitat de tinta aplicada és substituïr els negres saturats (sobreimpressions de cyan, magenta i groc) per un sol to a la planxa de tinta negra. Aquest procés es coneix com a UCR (Under Colour Removal) o eliminació del color subjacent.

  • GCR
Una altra solució (de fet és una extensió de l’anterior) és substituïr els grisos neutres de tres colors per tintes de semitó a la planxa del negre, en un procès denominat GCR (Gray Component Replacement) o substitució de components grisos. Es pot realitzar a Photoshop tenint en compte els límits de tinta negra i totals establerts per l’impressor.



• Perfils ICC i espais de color assignats. Criteris d'assignació de perfils: perfil incrustat, conversió del perfil a l'espai de treball o perfil desactivat.



• Altres eines: Accions












No hay comentarios.:

Publicar un comentario